Ryhmiä vuonna 2018

Intervallijuoksu

Intervallijuoksu Sinulle, jos juokset 4 km tai pidempiä matkoja. Harjoittelemme mäki-, maasto- ja leikki-intervalleja. Juoksutekniikassa vuorottelee voima ja vakaus. Joskus testaamme uusia urheilumuotoja ja harjoittelemme jotakin aivan uutta. Tärkeintä on, että meillä on hauskaa ja että koemme edistystä. Moni haluaa pitää kuntojuoksua päämääränä. Viime vuosina olemme osallistuneet Lidingö-juoksuun Tukholmassa syyskuussa (15/30 km).

 

Aloittelijan juoksu

Sinulle, joka olet aloittelija, mutta haluat oppia juoksemaan ja/tai parantaa kuntoasi turvallisella tavalla on tarjolla vaihtoehto aloittelijan juoksu.  Juoksemme/kävelemme lyhyin jaksoin samalla kun käymme läpi ryhtiä ja tekniikkaa. Harjoittelemme myös voimaa jaksoissa lihasten ja nivelten vahvistamiseksi, ja sillä tavalla vähentää vahinkoriskiä.

 

Body Training 

Harjoittelemme ulkosalla toiminnallista voimaa ja liikkuvuutta, power´ia ja räjähdysmäisyyttä.

Toiminnallisella harjoittelulla tarkoitetaan, että sisällytämme monta eri lihasryhmää yhdessä ja samassa harjoituksessa, mitä tarvitaan arkipäivässämme.

Power´illa tarkoitetaan, että harjoittelemme voimaa ja räjähdysmäisyyttä, mikä opettaa hermojärjestelmää panemaan alulle reaktion oikeissa lihaskuiduissa niin nopeasti kuin mahdollista.